Het Bestuur

Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en minimaal twee en maximaal vier algemene leden. De zittingstermijn is onbeperkt.

In de eerste jaren van de stichting (opgericht in 1993) waren behalve de oprichters ook de andere vijf bestuurders van vergelijkbare leeftijd als de oprichters. In de afgelopen jaren zijn twee bestuurders teruggetreden ten faveure van iemand uit een jongere generatie. Het voornemen is om in de komende jaren meer spreiding in leeftijd te genereren.

Van de oprichters vervult Vera van Drielen de functie van voorzitter en Ron Adriaans de functie van secretaris en vice-voorzitter.

Erik Adriaans vervult de functie van penningmeester en John Horvers, Peter van Drielen en Gert Poppe zijn bestuurslid.